vad jag ska göra idag

Tog en lång sovmorgon, och efter denna helg så gjorde det absolut inget alls =)
Än så länge har jag sett på ett avsnitt av Prison Break, provat mitt nya naglack som är typ lila, håller just nu på att gå in mina nya skor. Ja det är väl det jag har lyckats göra.
Mer idag så ska jag städa rummet, hur ofta jag än gör det så blir det alltid stökigt igen, oftast dagen efter jag har städat, vad det  beror på vet jag inte...
Sen ska jag prova kläder, fick ju tag i lite kläder igår, och måste prova ut något så jag är redo för Amandas kalas.
Sen ikväll är det träningsmatch, skooj, hemma på gräs. Underbart. Har haft tre träningsmatcher och då har jag hunnit spela på tre olika underlag, först var det konstgräs som var täckt med snö, sen grus och nu gräs. Gräs är ju trevligast.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du inte skrivit om helgen din lilla unge...

2008-04-28 @ 13:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback