a boy called brian

Sitter och lyssnar på Monty Python musik medan kusin Malin tar sig ett barn. Icke-kusin Malin är ute på nollning.

Men innan allt detta så har detta hänt idag

Dagen började med att jag och icke-kusin Malin åkte upp till skolan där hon skrev in sig och jag gick på kod-jakt och det var verkligen lättare sagt än gjort. Var överallt och letade efter rätt person att prata med men kom alltid fel, men till slut hittade jag rätt och jag blev registrerad !
Sen åkte jag till centrum, träffade även J på bussen, vi kom fram till att vi ska på samma nollning då han ska läsa information, så nu kommer jag iaf känna igen någon på nollningen imorgon. Vi var på en stadsvadring då han köpte osthyvel och jag en vikbar kåsa. Så nu är jag redo för nollningen, behövde ju en tshirt och en kåsa, och nu har jag alltså det.
Sen åkte jag ut till kusin Malin och hennes kompis Therese där Malin hade varit barnvakt under dagen, så fick lite lunch och sånt där, var även ute på en promenad, trevligt.
Sen åkte vi in till centrum igen och så småningom även hem, där vi har lagat mat och sett på tv, och snart ska vi se på Mean Girls.

Och imorgon blir det skola för mig...herregud, har inte fattat det än, att jag ska börja på universitetet alltså....det är sjukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback