jag har lite tråkigt denna torsdagskväll

Vet inte vad jag ska göra, bor ju inte i världens största metropol precis, inga vänner i närheten, minst 7 minuters bilfärd till närmsta vän. Så what to do?
Blir väl film skulle jag tro, några avsnitt av Satc, fick ju låna boxen (kinesisk version, öva på engelskan, alldeles utmärkt det) av Emlan. Eller lite Guitar Hero? Eller något annat spexigt som finns i min dvd samling. Tv:n är allt rätt bra på att få tiden att gå lite snabbare, för det behövs när man har en tråkig torsdagskväll.

Imorgon blir det lite mer att göra, ringa en massa (läs 3) samtal, hämta datorn på ett eller annat sätt, spela fotbollsmatch (wii) och så måste jag nog ta tag i packningen, flyttar ju hem till blonda kusinen på söndag. Hoppas även att jag får mina nya skolböcker imorgon, och jag hoppas verkligen att jag har köpt rätt böcker. Annars blir jag lagom glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback