lättad efter första dagen

Idag så vart de ju första skoldagen, hade introduktion under dagen, gick igenom lite vad vi skulle läsa nu det första delkursen. Och de verkar ju intressant, så det är ju bra =)
Sen var jag på Donken med kusin Malin och Carro, trevligt, Sen gick jag till min nollning. ROLIGT !
Även om jag var nykter, så var det roligt, träffade en hel del trevligt folk, så det var skoj. Lekte lekar och samlade poäng samtidigt som vi sjöng vår Inferno sång.
Just de, tillhör även gruppen PUNK, och inom gruppen Punk är jag med i Ramones, så cool är jag ;)
Så hade en snygg vit t-shirt med massa kladd och ett hårband med mitt namn på, haha var skit het.
Nu är de andra på Arena, men jag bangade det, då jag är trött och inte så himla sugen och sen så vet jag inte om jag skulle hitta hem så snabbt efter en utekväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback