mitt dygn i göteborg

Allt började på torsdagen, jag, Jenny och Louise åkte ner till Göteborg för att ha kul på kulturkalaset.
Men kom ner till Göteborg vid lunch tid och då träffade vi Anna, som vi fikade med, sjukt god fika !
Kom överens med Anna om att vi skulle träffas senare på Takida.
Men innan dess så gick vi lite i Nordstan, inhandlade lite småsaker som är viktiga när de vankas galej.
Sen gick vi till hotellet, mycket fint hotell måste jag säga. Där gjorde vi oss iordning och sedan gick vi ut och kollade på Takida. Jag är inget speciellt stort fan av Takida, har bara hört två låtar, men de var ändå roligt.
Träffade som sagt Anna där och även Cajsa, trevligt värre !
Träffade även Xandra med, trevlig tjej :)
Sen drog jag, Louise och Anna tillbaka till hotellet och hade de trevligt framför en film, något som Jenny inte uppskattade ;) Jenny kom tillbaka med ännu en Anna, trevligt det med.
Sen drog vi till Kajskjul 8 där vi dansade loss till Peter Siepens blandning, de var trevligt värre.
Sen efter det drog vi runt lite på jakt efter tandborste och tandkräm
Blev rätt så sent i säng, men somnade fort iaf.
Klockan ringde tidigt på fredagsmorgonen, Louise skulle med ett äckligt tidigt tåg, hon skulle jobba, tyckte så synd om henne. Märkte även att Jenny hade fått med sig Xandra hem :P
Sen så somna vi om och vaknade lagom i tid till frukost, efter det blev det lite OS tittande och sedan stan.
Sen åkte jag hem, tog lite omvägar och så, men kom iaf hem tillslut :P

Hade skit roligt iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback