2008 i ord

Förra året hade jag bara bilder, det var lättare att göra än att skriva vad som hänt, men eftersom jag har mammas dator och inga bilder, så får jag skriva istället.

Första delen av 2008 var jag arbetslös, vilket innebar att jag gick hemma på dagarna och på kvällarna tränade jag antingen fotboll eller innebandy. Såhär höll jag på i ca 5 månader, eller ja, jag jobbade lite då och då, men inget som höll i sig en längre period. I maj var jag med om årets jobbigaste dag men det fanns lite ljuspunkter också i maj, som att jag fyllde 20 år, det var inte fel. Sen under sommaren så jobbade jag på Bäcke, jag velade fram och tillbaka om jag skulle studera i Hultsfred/Kalmar eller Karlstad. Jag var på en roadtrip med mamma o pappa till Kalmar, bestämde mig då för att välja Karstad. Midsommar spenderades på västkusten, roligt. I augusti så började jag skolan i Karlstad, Media-kommunikation Globala Medier, och jag ångrar mig inte ! Blev sambo med världens bästa Malin. Slutade på innebandyn, började träna med Råtorp och studerade. Träffade nytt folk, härliga hela bunten =)  Det var inte bara jag som flyttade iväg, även två av mina allra bästa flyttade långt iväg. Sofia hela vägen ner till Kosta för att bli en glasblåsare av högsta rang och Jenny som följde sitt hjärta till Svennljunga, känns konstigt att inte träffa dem varje vecka som man gjorde förr, men vi håller ändå kontakten bra och när vi väl träffas så har inget ändras. Det känns skönt. =)

Mitt år var väl inte så himla spännande, iaf inte det första halvåret, men jag är ändå nöjd, speciellt med det sista halvåret som spenderats i Karlstad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback