all the young dudes

Satt och läst min egna blogg nyss, vad jag gjort i december de senaste två åren,  för två år sedan så gick jag i skolan, för ett år sedan gick jag hemma. Men iaf, det slog mig, när jag läste, att jag vill ha jul nu, eller iaf "jullov", ska visserligen pyssla med en tenta då (bara EN tenta hoppas jag) så mycket till lov är det väl kanske inte men iaf. Julen är lätt min favorit högtid, och jag längtar tills jag kommer hem och får julpynta mitt rum =)
Blev en lite halv flummig text, men skyller på att jag är trött, ont i huvudet och snuvig. Imorgon väntar skolan, vet inte vad det är om, eftersom jag inte har inhandlat kurslitteraturen än, men hade tänkt göra det imorgon. Nu ska jag göra mig iordning för att sova. Sen är det bara en vecka kvar tills jag åker hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback