blev utmanad av madde

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.


8 Favoritprogram
1. Little Britain
2. Flight of the Conchords
3. Helt Hysteriskt
4. Coupling
5. Vänner
6. Scrubs
7. Gossip Girl
8. Gilmore Girls

8 Saker jag gjorde igår
1. Pluggade
2. Tränade fotboll
3. Diskade 
4. Åt middag Malin hade tillagat
5. Kolla på tvn
6. Satt vid datorn
7. Läste bok
8. La mig

8 Saker jag ser fram emot.
1. Att tentan är avklarad
2. 18 decemer - jullov ;)
3. Klippningen / färgningen av håret
4. 20 december, Skogen reunion
5. Julafton
6. Juldagen
7. Nyår
8. Januari då nya Flight kommer


8 Favorit restauranger
1. Har ingen :P
2.
3. 
4. Äter
5. typ
6. aldrig
7. ute
8. !

8 Saker på min önskelista.
1. Att tentan blir godkänd
2. En vit jul
3. Monty Python box
4. Platt tv
5. Att mina skavsår ska försvinna
6. Att mitt "nytagna" hår i örat ska läka
7.  -
8.  -

8 Personer jag utmanar
Hmm, de som vill :P så rolig är jag idag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback