dans på hc

Igår så var det ju utgång. Började hos Fia, där Josse, Amanda, Louise och Lovisa också var. Vi åkte rätt tidigt till Åmål, då vi trodde att det skulle vara sjukt mycket folk där, men vi hade tur, det var bara att gå rakt in. Väl inne mötte man folk som man inte har sett på ett bra tag, Sandra och Madde tex, helt sjukt kul att träffa dem :)
Det dansades, sjöngs, skrattades och tjatades. Helt perfekt alltså med andra ord !
Det blev även så på något sätt att jag hamnade hos bror, som jag skrev i det förra inlägget, sov där och åkte hem vid 10 imorse. Sedan raka vägen till Uddevalla och mellandagsrea shopping, och jag kan ju bara påpeka att det inte är så himla roligt att trängas med hundratals ha-galna personer när man är härligt bakis ....
Men jag fick det jag ville ha, så jag blev nöjd. Ska nog lägga upp en bild på den sen =)

Nu ska jag lira Guitar Hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback