de var ingen rolig natt i natt...

La mig vid 21 igår, trött som ett spån, men kunde inte somna förren klockan var typ 1, hela natten låg jag och var varm och sen började jag frysa, höll liksom på så och masa, samtidigt som huvudet gjorde sjukt ont, när klockan ringde halv 8 så kände jag bara nej ingen skola. Hostade var 5 sekund och huvudet var, bättre iofs, men de värkte fortfarande, så jag valde att stana hemma. Somnade om till klockan var halv 12, mådde då bättre. Hostar fortfarande och huvudet värker,men som sagt, bättre än i natt i alla fall.
Mer idag blir inte så mycket, ner till affären handla lite nödvändigheter. Sen bara ta det lugnt, ska kurera mig idag är det tänkt.

Dagens glada är att jag fått ett eget inlogg på Spotify nu, så sitter och lyssnar på såndär udda musik som man gillade när man var lite yngre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback