"Don't be fooled by the rocks that I got, I'm just Vicky Pollard from round the corner from the block. V to the P to the Icky to the Ollard"

Gårdagen blev rolig, blev inte Arena för mig, utan de blev Glada Ankan, för som jag trodde så blev man på mycket bättre party humör efter en cider eller fyra ;)

Har längtat till denna helgen, mest för att jag inte kan plugga något alls, för nu är jag mitt emellan två delkurser, så har inget att plugga på, hurra hurra. Så hur ska då min lördag spenderas? Jo på följande vis:

Städa
Diska
Se på julkalendern, får se om den är något att ha
Se på Narnia
Se på Little Britain


Ja de blir alltså en dag framför tvn ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

=). Japp det är jag som har tagit den. HAft en bra helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback