fotboll, pizza, med andra ord, skratt, en perfekt söndag

Det var sjukt roligt att spela boll med mitt lag igen, inte konstigt att jag egentligen inte vill byta lag. För vem skulle vilja byta när man trivs sjukt bra?
Var övningar och två lag, en vanlig träning alltså. Jag kunde dock inte sätta en pass kändes det som..men det är typiskt mig så.
Sen så blev det pizza/spel/film kväll med laget var det meningen. Men det blev så att det blev, jag Fia, Marit, Louise, Hanna, Anna och Amanda som var med på denna kväll så vi inhandlade pizza, hyrde film, 27 dresses och åkte mot klubbstugan. Där kom vi på att det inte fanns någon DVD-spelare så vi åt pizzan, spelade Med andra ord som Marit och Hanna vann bägge gångerna. Jag och Amanda kämpade dock på bra, de var lite klurigt dock när Amanda skulle förklara ordet "Sängvätare" och började med meningen: "De sover länge" Jag vet inte riktigt vad hon tänkte med just då.
Kom hem för ca 30 minuter sedan. Har haft en jätte trevlig söndag i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback