Har haft en underbar dag

Skogen kom vid 11 tiden. Vi började med att värma gröten samtidigt som vi delade ut varandras julklappar, jag fick Jennys, vilket var en lyxigare tvål som luktade candy. Sofia fick min julklapp, salt och pepparkar i form av en djävul och kock ängel. Amanda fick Fias tvättpåse med tillbehör och Jenny fick Amandas kakburk. Efter att vi hade åte gröt och pimplat julmust, åt vi kladdkaka (ett måste) och pimpla julmust. Efter det satte vi oss och kollade på Little Britain USA, vilket var sjukt som vanligt och självklart var det hur roligt som helst. Sen gick vi ut på en liten skogspromenad, där vi lekte top model eller något liknande, en massa kort togs i alla fall. De var S som hade med sin kamera, ska försöka få tag i några av dem :)
Sen kom vi hem igen och spelade Jeopardy, jag var Magnus och ledde hela spelet, tror att det var A som vann. Sen far de hem för ca en timme sedan, och då började jag städa och diska, allt till ljudet av julradion. Nu ska jag ta tag i julpyntningen i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback