min dag

Idag så åkte jag med Sofia och Amanda till Karlstad. Vi åt frukost och sprang runt på IKEA i några timmar, jag fick med mig några välbehövliga saker, bestick, glas, grytvante och liknande. Sofia var den som storhandlade där, inte så chockerande egentligen. När vi var klara på Ikea, väntade Bergvik. Där sprang vi runt resten av dagen, shoppade en flanell (!) pyjamas och nagellack. Sen sprang vi runt på parkeringen och letade efter bilen, man kände sig inte lite bortkommen precis. Men tillslut hittade vi den, och då var vi frusna. Träffade Sanna med på Bergvik, inte alls fel det =)
Sen åkte vi hem till lägenheten, jag gav A och S en rundtur och sen åkte vi hemåt igen. Var rätt sleten efter en heldag med shopping.
Nu sitter jag i den nya pyjamasen och ser på Meningen med livet. Bra avslut på dagen må jag säga.

Fick en fråga från anynom (skriv gärna namn :P ) om fotbollsturnering? Eftersom jag bara vet om en fotbollsturnering så är det den i Ed 10 januari ... Där DLIK dam och herr kommer stå som segrare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback