nu börjar det kännas som jul :)

Nu känns det lite mer som att det faktiskt är julafton imorgon. Spelat jullåtar hela dagen, mamma har klätt granen samtidigt som jag byggt ett pepparkakshus, ser dock ut som om en treåring gjort det, får se om jag vågar lägga ut en bild på den sen ;) Och senare ikväll kommer bror och då är det uppesittarkväll med Bingolotto, med gröt, skinka och julmust som väntar. Bror har även med sig, hela Sunes jul och den nya Lily Allen låten, detta gillas skarpt, snäll bror jag har :) Sen är det ju även Little Britain USA idag, men eftersom vi bara har Canal + på en tv, så får jag nöja mig med att se en kvart, men det är ju bättre än inget alls.
Det enda minuset just nu är väl att det inte är någon snö, men lite frost, så får vara nöjd med det lilla antar jag.


Kommentarer
Postat av: Sofa

JA massor har hänt :D Så mkt att man knappt kan beskriva allt i ord... SERIÖST så har jag GLÖMT lösenordet till bloggen ! Återkommer med blogginlägg när jag kan logga in....



2008-12-23 @ 18:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback