When a man named Al Capone, Tried to make that town his own

Idag så har jag hunni med att städa rummet, tvättat, slå in julklappar, spelat guitar hero. Ja det är väl det jag har gjort än så länge. Om typ en timme kommer Sofia. Vi ska äta pizza och se på film, Love actually, en av mina favorit filmer. Sen är jag chaufför åt bror min till Åmål, under tiden han är på julbord ska jag vara hos moster. Trevligt.



Försök strunta i mitt udda ansiktsuttryck, för det jag vill visa med denna bilden
är den lila slingen som uppstod igår, den är inte helt perfekt, lite skiftningar i
färgen och liknande, så blir att färga om den till jul, men den blev klarare än
jag trodde den skulle bli, så jag är nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Supersnyggt!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback