at work again

Sitter på jobbet, har nu jobbat i två timmar har alltså sex timmar kvar. Går bra, min uppgift är bra om man har lite aggressioner att ta ut ;) Står o smäller o bankar för glatta livet. Just nu var det lite ändrignar på maskinen, så jag kunde få sitta vid datorn istället för att stå och glo på den. Är lite trött, blir värre när man stänger av musiken och lägger ifråns ig klubban och sätter sig ner, då kommer tröttheten, får se hur det går framåt natten. Har hört att det är värst mellan 2-4...Men men, det ska väl gå hoppas jag, har med mig cola, hade tänkt tvinga i mig kaffe, men cola är ju godare, kanske inte lika effektivt men ändå.
Vet itne hur lång tid det tar att göra iordning maskinen, men det lär märkas. Blir nog natt i morgon med, kommer nog kännas bättre då med tanke på att jag fått lite mer sömn än jag fått idag. Jobbade ju som sagt förmiddag, sen efter det fick jag iaf 2 timmars sömn, bättre än inget, men imorgon , torsdag (läs idag) så får jag iaf soooova länge. Göttans! Tur är även att jag har moders mp3 med MIN musik på, allt går så mycket lättare då, radion är ju inte spec bra eftersom p3 har tillsammans med p4...

Det var väldans vad mycket jag hade att skriva om jobbet då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback