min dag blir kanske såhär

Idag så har jag inte gjort allt för mycket, sov ganska så länge, men var helt slut efter helgens bravader. Är ingen träning idag, så jag ska troligtvis hem till Emelie, får se om jag får tag i en bil eller ej...
Var prat om att vi ska på en musikal i gbg om Marilyn Monroe med, verkar mycket trevligt :)
Ska även tvätta innebandykläder, eller mamma får nog göra det, eftersom jag inte vill missfärga, eller minska kläderna, så får nog mamma hjälpa mig ;)
Sen blev jag väldigt sugen på att baka något...får se om mamma vill ha något bakat...
image446

Kommentarer
Postat av: Maria

okej värst vad du har lega i denna helgen då, ;)Såg väldigt kul ut att spela fotboll i fredag ;) Jodå det funkar allt. lite segt men börjar bli van ;)

Postat av: Maria

Kan tänka mig det ;) Nej faktistk inte brukar ringa väldigt mycket men har sluta med det. Och är bara finnar som ringer. Inte det minsta kul Händer idag då?

2008-02-04 @ 14:53:43
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Maria

Ja tycker också om dem men de är lite läskiga ;) okej laga mat å grejer, värsta duktig ;)

2008-02-04 @ 14:58:17
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback