för att vi är så heta

Gick utanför dörren nyss och upptäckte att halva gatan är vit av snö och andra halvan syns asfalten som om det vore sommar. Och det är lite underligt, förstod inte riktigt varför det inte fanns snö på vår del av gatan, men sen slog det mig, det måste ju vara pga att vi är så heta i min familj eller hur? Snön smälter....Ja det måste bero på det...
image439
Obs denna bild är ett montage, med tanke på att det är mörkt ute och min kamera har ingen blixt, och då får man ta vad man har, och jag har en gammal bild och paint
Men det ser iaf ut såhär utanför mitt hus...

Kommentarer
Postat av: Sofia Alfredsson

DAGENS mest flummaste jag har hört...

Postat av: Madde

Okki på det viset, :) Ja man kan få billjetter för 95kr enkel väg men då får man boka så där ca en månad innan för annars kan det bli riktigt dyrt. :) Puss

2008-01-21 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback