fredaglördagsöndag

Hade som sagt innebandymatch i fredags, fick väl inte vår väg precis, även om alla kämpade bra, så studsade bollen inte riktigt vår väg..Matchen var i Kristinehamn, och började 20:30, vilket innebar att vi inte åkte därifrån fören vid 22:30, var hemma vid 00:00, och jag somnade 00:30. Klockan 03:45 på lördagsmorgonen vaknade jag av min alarmklocka, bara att gå upp och göra sig iordning för bussresa till huvudstaden. Bussen gick 05:15, jag sov ca en timme på bussen. Var framme i Sthlm typ 10:30, tror jag det var. Där träffade vi kusin Sua, vi fikade och gick på stan så gott som hela dagen, köpte en topp bara. Sen åkte vi hem till Sua, med Victor o kompis och träffade John, Alice o Vera o spanade in deras nya hus, som var jättefint. Jag satt och kollade på tv med A o V, sen kl 18:00 så åkte bussen från Sthlm mot Åmål. Jag satt med V, och vi lekte katt hela vägen hem, sov inte en enda gång på vägen hem, när vi var i Säffle trodde jag att jag skulle somna hela tiden, men V hade allt koll på mig, fick ju inte sova, sö söt :) Var i Åmål vid 23:30, där V o A's mormor väntade på dem. Så åkte jag o mor hem till oss, o då var det raka vägen till sängen. Sov i ca 12 timmar i natt, och det behövdes verkligen. Men det har vart en rolig helg så det var värt det att vara så trött :)
Så idag, söndag, vet jag inte riktigt vad som ska hända, ska iaf duscha o så nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback