oh snap

Nu har träningarna kommit igång igen, och nu har fotbollen kommit igång på riktigt, hade första träningen igår, och det kändes kan jag väl säga, men det är ju bra för då ger det resultat. Hade ju innebandy träningen i måndags, men blandade ihop datumen... ehh :/ 
Så nu blir det träning på dagarna, ska börja söka lite jobb, ska snart ringa och skriva upp mig som vikare på diverse ställen om det går, eftersom fast jobb är omöjligt att få häromkring, om jag inte skulle vilja gå tillbaka till mitt gamla jobb, men det vill jag inte, saknar dock arbetskamraterna, alla var ju hur bra som helst, så de saknar jag. Men var tvungen att mig själv som prio 1 och då blev det som det blev.
Ska nog klippa mig i veckan med, hoppas det, är innerligt trött på min frisyr nu, blir nog en sådan som Rihanna har, en bob, eller vad det nu kallas, något liknande sånt i alla fall, ska bli trevligt med lite ändringar.
På lördag blir det Sthlm, ska hälsa på kusin, samt så följer det med två otroligt söta kusinbarn ner till Dalsland med. Det blir spexigt :)
image433
Julmuffins

Kommentarer
Postat av: Nettan

Saknar allt dig här på avdelning säro!

2008-01-09 @ 14:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback