en otroligt trevlig dag :D

Var ju på Liseberg igår med Amanda, var hur roligt som helst.
När vi kom dit så var det en sjukt lång kö, men vi hittade en kortare kö, så vi slapp stå i kö halva dagen.
Sen så började vi med Kanonen, sen Kålerado där Amanda fegade med poncho, sen vet jag inte vilken ordning vi åkte de andra grejerna i, men vi åkte iaf, Balder, Flume Ride (Stavning?), Parishjulet, Spinnrock, Sagoslottet, Kålerado en gång till, Hotell Gasten, sen åkte Amanda Uppsvinget med, men den fegade jag ur, jag gillar inte sådant som gungar ... :P
Men roligast var nog Gasten och Balder, jag och Amanda fick nya "vänner" på Balder Tofsarna, de kunde skrika.....
Var väldigt varmt med, så de var lite segt att stå i kö, var ca 30 minuters kö på de flesta ställena, fast Amanda satt och frös, men de är för att hon är så cool, själv är jag het ;)


Dagens roligaste ord stod Amanda för: Bathetter, Amanda förstökte skriva Baguetter, jäklar vad jag skrattade ;)

Kommer nog upp bilder senare idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback