fika med extremt mycket glass..

Var uppe i Bfors med mamma förut, vi hade varsinn date, mamma med Päivi och jag med Sandra.

Jag och Sandra satsade båda på glass, jag på kulglass och Sandra på mjukglass, och man kan ju säga att de inte snålade med glassen precis. Jag köpte tre kulor, jag orkade en och en halv.Gudars...men sånt ska man inte klaga på =)
Satt och svettades i solen ett tag samtidigt som vi tjatade på som vanligt, gick in tillslut eftersom de blev för varmt, var svalare innomhus. Så vi fortsatte vårt tjat där inne ;)
Fick ju även min födelsedagspresent av Sandra, ett jättfint armband =)
Själv så lyckades jag såklart att glömma min present till Sandra...så himla typiskt :/

Men hade en mycket trevlig eftermiddag med Sandra, inte för att jag trodde något annat men =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback