idag är det ju sjukt varmt...

VARMT! Vet inte hur jag ska förklara denna dagen bättre, det är sjukt varmt.

Idag har jag och mamma återigen varit på en promenad med Zorro, blev längre idag, med en kort paus hos mormor där vi åt jordgubbar =D
Sen efter vi kom hem så passade jag på att sola lite och sen åkte jag ner och inhandlade lite mat, blev kycklingsallad, gott, menar, vem vill ha varmt mat en sånhär varm dag? Inte jag iaf...

Ska upp till Bfors strax, blir fika med Sandra om hon kommer ihåg mig...får nog messa och se till det ;)

Sen ikväll blir de inte allt för mycket, tror bror kommer hit och ska äta pizza.

Nej nu ska jag välja ut en outfit och tjata med Sofia om vår semester...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ingen bild på Zorro? Alla vill se mästerkatte i stövlar!

2008-07-03 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback