jobb jobb jobb

Idag var det första dagen på sommarjobbet, samma ställe som förra året och återigen så jobbade jag med Ulla och Rolf och även Maria, trevligt folk det. Första delen av dagen så hjälpte jag till med kapen och sedan fick jag börja skarva, som är min arbetsuppgift egentligen. Gick faktiskt bättre än jag trodde att de skulle göra, jag behövde inte stoppa maskinen en enda gång, eller jo en gång, men de var inte pga mig. En rulle hoppade ur maskinen på en annan rulle, så de låg rullar överallt typ, eller ja, iaf två st brevid varandra, men detta var alltså inte mitt fel, jag befann mig på jakt efter en plastpåse.....Sen efter arbetsdagen var de middag hos mormor, alltid lika gott :D


Nu ska jag dammsuga mitt rum sen kommer Sofia, min sambo för veckan :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback