lite av varje

Har nu jobbat min första vecka av fyra, så har alltså bara tre kvar. Det har gått bra, har inte gjort bort mig totalt, visst har det blivit lite stopp när mina skarvningar inte har gått som jag velat, men det är ju inte hela världen.
I går så stod jag vid kapen hela dagen, så de var lite lugnare igår.
När jag kom hem så tog jag farväl av min sambo Sofia som åkte hem till sig, sen åkte jag upp till Bfors och köpte Guitar Hero! :D
Så det har spelade jag igårkväll, roligt som få =)
Hade även ett Flight Of The Conchords maraton igår, min nya favorit serie!

Resten av helgen kommer att spenderas i Långed, ska spela brännboll och sedan är det festligheter =)
Ska bo hos Sofia, så de ska bli roligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback