onsdag - om jobb, skola och vad jag gör nu

Idag så gick de bra på jobbet, förutom det faktum att jag brände fingertopparna, men jag lyckades iaf med alla mina skarvningar *stolt* alla kanske inte var perfekta, men de gick igenom bromsarna och knivarna utan problem, så inga stopp idag alltså =)
Idag kommer även mamma och pappa hem, de passade ju på att ha semester när jag jobbar, men idag kommer de hem och då blir de pizza :)
Åker ju till Kalmar imorgon efter jobbet, kom ju in på music & event management utbildningen, men har ännu inte tackat ja, vet inte om jag är så sugen på att läsa det längre nämligen, men jag ska inte bestämma något innan helgen, ska ju som sagt ner och kolla på skolan och prata med lärare och sånt antar jag att man gör :P
Så nu ska jag packa lite, ipoden är fullproppad med bra musik och ligger just nu och laddar, kan ju inte åka från väst till öst utan musik, har heeela albumet med Flight of the Conchords, sitter och skrattar när jag hör deras låtar :P

Nu blir det lite mer Guitar Hero före packningen =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja gör inte så mycket faktistk, själv då? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback