ännu en "spännande" dag

Idag har jag inte gjort mycket, sett på tv typ, de är väl det, bor ju i de mest spännande samhälle på Sveriges västsida med, så det är otroligt konstigt att jag inte har mer att göra...
Men ikväll blir det lite fotbollsträning vilket inte är helt fel de inte :D
Matchen blev flyttad, vi skulle ju ha spelat mot Bäfors i söndags, men den blev alltså fyttad till imorgon, så imorgon är det fotbollsmatch, inte helt fel det heller. Så jag tror inte att dagens träning blir jätte jobbig precis.

Väntar nu på att mamma ska komma hem, maten står i ugnen och när det är jag som lagat den så blir det såklart ugnspannkaka, det är min specialare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du och köttbullar på en lördag + ugnspannkaka = sant!

2008-06-11 @ 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback