shopping, fotboll, med andra ord, en trevlig lördag ;)

Gårdagen började med shopping på Överby med Andreas och Sofia. Var på jakt efter en klänning och skor som passade till att ha på midsommar, men jag kom hem med; ett diadem, hårspännen, rakhyvel och en tröja, en underbar tröja som jag var kär i några år, men nu har jag äntligen fått tag i en, så jag blev nöjd ändå =)

Var där hela dagen och sen på kvällen bar det av mot Åmål, hem till Anna, där vi skulle se på Sverige - Spanien. Där var även, Hanna, Amanda, Marit och Louise och så klart Anna då ;)
Vi kollade som sagt på matchen, som jag tror att alla vet hur de gick, verkligen surt, men men. Sen spelade vi Med andra ord. otroligt roligt, jag och Hanna var i lag och vi vann 1 gång och kom 2:a de andra gångerna. De spelet är ju otroligt roligt, bjuder på många, många, många skratt =)

Var hemma rätt så sent, men hade en mycket trevlig lördag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback