snark...

Idag har jag gått upp tidigare än vanligt, och det tog emot ..undra hur de ska gå, när jag börjar jobba om 3 veckor?
Iaf så har jag vart och besiktat bilen idag, för första gången i mitt liv, gjorde inte bort mig så mycket, men han som kollade bilen började tjata om om spindlar och grejer, jag bara stod där och nickade och försökte se ut som om att jag faktiskt fattade vad han pratade om. Nej bilar är verkligen inte min grej.

Mer idag blir de att jag ska hänga tvätt, sätta på potatisen samt ugnen (svåra uppgifter) sen så blir det match, sista för vårsäsongen, så härligt att den är hemma, har inte haft hemma match på länge, så de ska inte bli helt fel. Missar då tyvärr Allsång på Skansen, men de går väl repris..

På tal om tv, när börjar Morden i Midsommer? Det brukar ju gå på sommaren, och nu är det sommar, och då vill jag ju se lite mord på tv....

Vet inte vad jag ska göra riktigt, är ju rätt så dött på msn med, så de blir nog lite yatzy =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback