utgången igår

Det var bara jag och Sofia till att börja med, sen fick vi kontakt med Niklas som dök upp, vi hade en otroligt röjar-förfest med Alfapet och FFVII. Sen blev det även lite tv. Niklas fick även hit Henke.
Vid kl 10 kom chauffören Therese, med Sofia och Erland. Efter ett tag kom vi äntligen iväg mot Åmål i en lite överfull bil.
Emelie och Daniel bestämde sig för att stanna hemma, vilket såklart var lite tråkigt men får helt enkelt dra med dem ut en annan dag!
Framme i Åmål så rymde Sofia och Niklas ur bagagen och de sprang runt i Åmål, vi andra, åkte direkt till HC.
Det var inte direkt överfullt där om man säger så, men träffade kusin Susanne, hennes man John, hennes pappa Nicke och hans sambo Gun. Satt och tjatade med dem rätt så länge, sen tog vi en raggarrunda, det slutade med att vi hamnade på en bänk lite längre bort...Träffade lite norskar som bjöd varenda tjej på öl, man kändes sig verkligen speciell ;)
Jag fick äntligen min efterlängtade Appeltini med och den var så god som jag trodde den skulle vara :D Verkligen nya favoriten!
Sen hamnade vi hos Sua och John igen, de var roligt värre det =)
Sen så blev det pizza ätning, som vampyrer åt jag och Sofia fick vi höra, tvärtom-vampyrer till och med...
Var hemma vid 4, och då var man trött. Sofia stannade kvar hos mig, trevligt =)

Hade en rolig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback