en morgon kvar...

En morgon kvar att gå upp äckligt tidigt...Jobbar inte hela dagen imorgon heller, jobbar till kl 11 typ. Så lite mer än halva dagen iaf.
Är så himla trött att det är skamligt. Har sovit lite grann, ska göra lunch o fixa allt sånt innan träningen, så ska jag allt försöka dra mig dit, missade ju fotbollsträningen igår : / och nästa vecka blir det ingen träning alls, för då blir det ju eftermiddagspass. Får väl ut med mamma, hon har ju gått o blivit värsta joggern.
Nu ska jag nog göra en fin cdskiva, måste ju ha något att lyssna på imorgon i bilen, åker själv, eftersom jag ska hem tidigare, och så tidigt på morgonen finns de inge bra alls på radion.

image460

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint golv:)

2008-03-06 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback