idag har jag varit utanför 50 skyltarna för första gången på några dagar...

Dagen började med att jag satt fastklistrad vid datorn, så jag hade bra vy över gatan där postbilen drar fram, var tvungen att vara beredd på att springa som en tok ner till brevlådan. Men jag satt och glodde, satt o glodde, ingen postbil kom, tillslut gick jag ner till brevlådan ändå, och posten hade kommit, av någon anledningen hade jag missat den, men iaf, i brevet låg min Coupling box o min Roots rock rebel, de första jag gjorde var att sätta i högtalarna i datorn och se på lite Clash covers :) Sen begav jag mig in mot tv:n och skrattade mig igenom första säsongen av Coupling, ska snart gå in i mitt rum, o se på några fler, man kan ju inte få nog av det helt enkelt!!
Efter detta så vart det träning, fotbollsträning dvs. Vi sprang o vi trampade ner snö på B-plan, lagom jobbigt...Sen var det en timme inne. O nu sitter jag här.
Trevlig onsdag tycker jag.

P.S. Jag lagade ju middag idag med, de bjöds på falukorv o makaroner, japp, stjärnkocken Angelica är i farten ;)


Kommentarer
Postat av: S

Nu har jag uppdaterat! ! ! Jag tyckte det var synd att vi trampa på b plan. Det var såå vackert med orörd snö och stjärnhimmel :) Idag ska jag testa stavgång ;) haha...

2008-03-27 @ 10:15:41
Postat av: S

haha, nee det tog allt en stund innan man lyckdes klura ut det engelska/italienska/svenska ordet:P

2008-03-27 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback