On the day I was born, the nurses all gathered 'round, and they gazed in wide wonder

har vart en lugn dag, exakt en sån dag behövde jag kände jag. Är trött nu med, så det blir nog snart sova gör mig, ska ju upp "tidigt" o bege mig, med mami o sofia, till Mellerud, ska se om våra hår duger *hoppas hoppas*
Fick lite kläder o så av mamma o pappa som vart o handlat, fick batterier, decilitermått o en kanin, trevligt värre.
Vi har sett på Melodifestivalen idag, första jag sett i sin helhet, har alltid vart annat att göra på lördagskvällarna, men inte idag.
Kört volvo v50 idag med, häääärlig bil, nästan så man vill ha en sådan istället för mini coopern som jag suktat efter i flera år nu, fast bara nästan ;)
image461
Min kanin, Beauty, kallade den som gör dem för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback