påskhelgen

Här är min sammanfattning av påskhelgen, lite sent, men ändå:

Skärtorsdag
Jobb på dygnets första 8 timmar, sedan blev det en kort powernap innan det begavs mot Filipstad och innebandymatch. Gick inte riktigt som planerat och vi fick åka därifrån med en förlust...


Långfredag

Tog en härlig sovmorgon och sedan vet jag inte vad jag gjorde på dagen riktigt, gjorde nog inget speciellt, väntade mest på kvällen då det var utgång med kusin M o rödtott S. Vi var på Dalia o partajade som aldrig förr ;) Kul var det i alla fall.

Påskafton
Upp ganska tidigt, äta påskmiddag hos mormor, där var en del av släkten, moster I o morbror S, o sen kom även kusin S med kusinbarnen V o A, så jag satt o spelade spel med dem, jag förlorade i yatzy med de blev oavgjort i UNO.
Sen efter det så vankades det utgång ännu en gång, denna gången i Åmål, vi samlades hemma hos mig först, de vart jag, S, L, A, Jx2. De var mycket trevligt, tog även en sväng förbi M oxå, även det var mycket trevligt.
Hade roligt inne på HC med, även om jag kanske mest satt, men ni vet vad de säger, Heroes never die, they just reload ;)

Påskdagen
Gjorde inte speciellt mycket, var piggare än jag trodde jag skulle vara ;) Var lite i Bfors o hämtade min skor hos kusinen o lämnade tillbaka hennes skor.

Annandagpåsk
Skulle ha spelat fotbollsmatch men så blev det inte, men hade lite ont i halsen med, så jag tog det bara lugnt...en rätt så tråkig dag med andra ord...

De var min påskhelg det, helt okej :) Nu vet jag inte om jag ska ut på en promenad eftersom solen var framme, men de var den inte längre, får se vad jag ska göra, orkar inte sitta o vänta på posten något mer :P 

image467
Spelen som spelades på påskafton
Fotograf: Vera

Kommentarer
Postat av: lisa

Kika gärna in på min blogg :)

Postat av: Anonym

Lalala jag har också en blogg :)

2008-03-26 @ 14:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback