its not pms, its you

Igår var jag med Sofia, Jenny, Hanna, Louise, Lovisa, Amanda, Marit och Malin hemma hos Louise. Vi kollade på tv och så spelade vi ett spel som jag fick i födelsedagspresent, fick hhur mycket roligt som helst i present av A, J och S. Plåster med halvnakna cowboys, en liten rolig bok "tv-tabbar" , en magnet, spelet "Hur fan visste du det?", två glas och ett tuggummi paket med texten, "its not pms, its you", alltså bara roliga saker =)

Var väldigt länge hos L, till kl var ca halv 2 om jag inte har helt fel...
Jag bjöd in mig själv till en övernattning hos A, ville inte åka hem till en mörkt och tomt hus, så sov över hos A, vilket var mycket mycket trevligt.
Åkte därifrån ca 11.00 och sedan begav jag mig mot Bfors och systemet ;)
Var även en liten sväng till Emelie och Daniel, lämnade tillbaka lite filmer och gav dem lite skjuss =)

Nu ska jag snart ta och träna lite, blir nog spinning skulle jag tro, sen kommer ju Fippan hit och lagar middag med mig, trevligt värre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback