jag har allt bra tur jag

Min eftermiddag startade med att jag, kl 16.20, skulle ge bror pannkakor, såklart så var det ingen som öppnade dörren, fastän jag knackade och ringde på, ingen som öppnade dörren. Och jag hade inte så lång tid på mig, skulle möta Sandra halv 5..Så gick till bilen, hämtade telen, ringde bror, inget svar. Ringde tillslut till mamma som sa att han troligen hämtade tvätten, så jag gick och kände på dörren till tvättstugan och den var såklart låst. Så stod o väntade lite, sen fick jag nog och precis när jag gick ut ur brors byggnad kom han ut från tvättstugan, så han fick sina pannkakor tillslut.
Sen for jag iväg till mötesplatsen Kicki's för att möta Sandra, som var ännu senare än mig ;)
Vi köpte en grillad ost-och skink baguette och mumsade i oss den samtidigt som vi tjatade på som vanligt, trevligt. Sen tog vi även en tur på konsum. En mycket rolig och trevlig fika =)
Sen åkte jag hem till Emelie och Daniel, där Emelie var lite övertrött(?) ;) och vi drog till pizzan, där E och D åt middag, sedan till Konsum och sedan till E o D's lägenhet där vi kollade på tv och pratade, trevligt =)

Så hade en mycket trevlig eftermiddag, och jag har ju tur att ha de vänner jag har =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback