lite sammanfattning av de senaste dagarna

Valborg
Gjorde minsta möjliga på dagen, var inte speciellt pigg, otroligt ont i hals och huvud, så tog alltså lugnt. Var ju tvungen att vara fit for fight på kvällen då det var Amandas 20 års kalas.

Hämtade Sofia (jag körde), och sedan åkte vi till Louise där även Jenny och Lovisa var. Åkte sedan till kalaset där det fullt med Stavar ;) mycket trevligt, det bjöds på spansk mat, smakade faktiskt på det mesta (!), och så var det sång och så hölls det tal. Mycket mycket trevligt och bra. Sedan gick vi upp på "stan" för att kolla in brasan, kören, orkesten och fyverkerierna. Sedan tillbaka till kalaset där det var musikuppträdande och kex med ost, trevligt. Sen var jag tvungen att köra min bror till Åmål, jag var ju hans "sista hopp", så då får man ju ställa upp, dock gjorde det så att jag missade när Amandas släkt sjöng för henne, men Sofia spelade in det, så har fått sett lite klipp =)
Tog längre tid än jag trodde att köra Andreas med vänner, men jag tog mig iaf tillbaka till kalaset där vi satt och tjatade i någon timme innan det var hemfärd. Var hemma vid halv 2 och hade haft en otroligt rolig kväll med mycket trevligt sällskap :D

1:a maj
Mådde inte speciellt bra när jag vaknade, halsen och huvudet dunkade, eller halsen kanske inte "dunkade" precis,men den kändes iaf. Så åkte till sjukhuset för och se så att de inte var typ halsfluss eller liknande, så satt i vänterummet i ca en och en halvtimme för att sedan få höra att de bara var en förkylning, och att de skulle gå över av sig själv, lagom störande. Så gjorde inte mycket igår heller, kollade på film.

2:a maj
Mår inte så bra idag heller, men så otroligt störande och jag SKA bli bra tills söndag då det seriepremiär, vill vara med ju....Så ska ta det sjukt lugnt i helgen...alltså ska jag ha en lite tråkig helg.

Så nu blir det ännu en kopp varm oboy och ett nytt avsnitt av How I met your mother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback