gårdagen blev mycket rolig.

Igår så var det ju tacos på Blue Moon Bar, var jäkligt mycket folk. Så vi stod och åt tacos, som för övrigt var riktigt stark. Efter ett tag så beslutade jag, Sanna och Therese oss för att åka till Våxnäs, till några kompisar till S och T. Så då gjorde vi det, var även en snabbis till S supermysiga lägenhet. Sen så var vi alltså i Våxnäs på förfest, dock blev det en nykter förfest för mig eftersom jag inte hade något att dricka. Men det var trevligt ändå :)
Sen åkte vi inåt mot Arena. Där var det en hel del folk, inte fel det. Inne på Arena blev det dans, dricka ( tex. en väldigt god shot) och skratt. Hur bra som helst :)
Valde att inte följa med på efterfest då jag var trött och hungrig. Så gick hemåt samtidigt som jag pratade med bror, mycket snällt av honom att hålla mig sällskap i mörkret =)
Sen var det fixa lite mat sen raka vägen i säng.

Men hade en mycket rolig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback