nagellack på, inte den färgen jag hade velat men man tar vad man har, men redo för galej är jag i alla fall

Har ju inte med mig några finare skor, har ju bara converse här uppe för tillfället, hade ju inte planerat in någon utgång såhär mitt i veckan, men är inget jag klagar över. Hade alltså tänkt ha rött nagellack så jag matchar lite med mina skor som också är röda, men hade inte det röda nagellacket med mig, så de fick bli svart. Nog pratat om mitt nagellack, vart i skolan typ hela dagen idag, började 11 med gruppen där vi gjorde klart de sista på arbetet om smutskastning inom presidentval i USA. Sen vid 13.15 så var det dags att börja lektionen, vår föreläsning gick bra, fick höra bra saker av både läraren och klasskamrater, så nu ska det firas, vi hade en backup plan också, om de gick åt skogen skulle vi dränka våra sorger, allt för att få festa mitt i veckan ;)
Är ju studenttorsdag på Arena, första gången jag ska dit. Kul. Ska dit med Karlstads Finest och är säker på att det kommer bli skoj skoj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback