jag blev utmanad

Blev utmanad av Sofia, har aldrig gjort denna förr, så får se om jag kommer på några roliga saker :P

- länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

1.
När jag var liten så samlade jag på mjukisdjur, som mest hade jag runt 500-600 st. Det var inte så roligt att bädda sängen varje morgon precis... ;)

2. När jag ska sova, måste allt vara stängt i rummet, alltså dörrar, skåp och lådor måste vara indragna, en tvångstanke kan man kalla det antar jag :P

3. På min första träning med tjejerna i DLIK så fick jag en "utskällning" av Sofias pappa Eiron pga mina gröna skor. Hade ju gröna tröjor i BIK medan DLIK är röda, några veckor efter det, köpte jag ett par röda fotbollskor, och då blev jag accepterad ;) 

4.
Jag har varit i Lönneberga, det är status ;)

5. Kan "prata med" i Lejonkungen, alltså jag kan alla repliker...favorit filmen nr 1 i mina yngre dagar

6. Jag hade mest floskler på floskeltoppen 2008 i DLIK dam.

7. Ett av mina mål här i livet är att sova i en rund säng.


Jag utmanar: Sofia, Madde, Maria, Frida - sen vet jag inga fler :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback