You take your girl And multiply her by four Now a whole lot of woman Needs a whole lot more

Sitter framför tvn och ser på Mikas live konsert från Paris, har blivit små besatt av honom igen, men jag klagar inte, så himlans bra =)
Mer idag blir, hmm, ska med mamma, pappa till Bfors och äta kina mat, sen ska jag till mormor och till farmor och farfar, har inte träffat dem på LÄNGE. Sen ska jag nog till bror och kolla på tv och spela lite tvspel ;)

Imorgon ska jag med på lite äventyr med mamma, pappa,  Iréne och Steven, vi ska till Lidköping (?) tror det var det iaf, eller så var det Linköping, har inte så stor koll på skillnaden men ;) Pappa ska kolla på en ny motorcykel och jag ska kolla på fotbollskor, börjar snart träna :D

Ja, det var det jag hade att säga för tillfället .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback