amanda vet inte vad hon gjorde när hon lät mig fixa musik tills imorgon ;)

Imorgon så vankas det galej. Kommer träffa några av mina absoluta favoriter här i världen. Så det kommer bli toppen detta.
Har inte träffat någon av de andra fest deltagarna på skamligt länge, så det ska bli roligt att träffa dem imorgon.
Det är alltså förfest hos Staven, där även jag, Matilda, Josse o Jenny (chaufför för kvällen) kommer att hålla till. Det som kommer spelas är en härlig blandning av abba, rock, svensk schlager, norsk schlager, barnlåtar och även några topp-listor-låtar om de nu heter så :P
Får se om mina skiva går hem i stugan....

Blir fullt upp i morgon,men de blir en rolig dag tror jag

Långed - lämna brödet
Färga håret - Lila
Innebandy - Heja på Damerna
Städa/bädda - Fixa iordning till Jennys ankomst
Fixa mig - göra mig het för en kväll ute ;)
Åka till Staven - och låta kvällen börja =)
Åmål - Hc med Ola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback