I know the boy was all alone, til the Hitsville hit U.K.

Lördag idag alltså, har varit en rätt lugn dag med tanke på gårdagen.
Åkte hemåt, bestämde mig för det i morse, behöver lite saker hemifrån och sånt, så nu är jag tillbaka i mitt blåa rum och lyssnar på lite musik. Fanns inget på tvn som lockade, kanske finns något bättre som börjar kl 21? Aja, det återstår att se.
Försöker få igång ett program som bror laddade ner åt mig igår, Spotify, det fungerade när jag var i K-stad, men inte här hemma, det blir alltid så, att något fungerar när jag är med Andreas som har koll på saker och ting, men när jag är ensam så funkar det inte, lagom störande.

Så idag har det alltså inte hänt något spännande.
Jo fått ännu ett medlemskort från kåren, vadan detta? Två brukar man väl vanligtvis inte få? Aja, hellre en för mycket än ingen alls...


Såhär snygg var jag från midjan och neråt igår när jag spexade loss på bowlingen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback