jag drömmer mig bort till...

Oh, är så sugen på att resa, vill överallt, ja nästan i alla fall. Jag vill till London, Rom, Paris, Berlin, Amsterdam, Venedig, Wien, Madrid, Lissabon, Aten, Dublin, Glasgow och det bara i Europa, sen vill jag till New York, Los Angeles, Sidney. Jag vill se den kinesiska muren, Taj Mahal, Stonehenge, stenstatyerna på Påskön, vill till Tahiti, Hawaii m.m.....
Ja jag vill lite överallt alltså..

Men sen finns de vissa faktorer som gör detta ganska omöjligt, för det första är jag inte speciellt rik och så gillar jag inte flygplan, eller gillar inte, jag hatar dem. Så vet inte om jag kan ta mig till Tahiti eller Hawaii eller till Australien precis, men jag kan ta mig runt omkring i europa med något som kallas tåg. Tågluffa genom europa en sommar, det vet jag att det SKA jag göra någon gång. Så kommer allt att resa, oavsett om jag kanske inte sätter mig i ett flygplan något mer (vilket jag hoppas att jag faktiskt kommer att göra någon dag) så gör jag det med tåg =)

Vet inte hur jag kom att tänka på detta, men jag gör allt för att slippa diska antar jag ;)


Hit ska jag också någon gång i livet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback