lila i håret

Idag så har jag varit i Långed, har inte varit där på länge, så det var trevligt att träffa lite lagkamrater. Lämnade mitt bröd och köpte lite dricka, pratade med Hanna o Amanda innan det var dags att åka hemåt igen.
Väl hemma så åkte jag och hälsa på hos farmor och farfar. Var där ett tag och pratade lite, alltid lika trevligt.
Sen så gick jag o mamma på innebandy, damerna spelade idag, de vann =)
Satt med Therese, de var trevligt, vi pratade om allt möjligt, låg-mellanstadiet, högstadiet, gymnasiet, framtiden och nuet. Var mycket trevligt.

Just nu sitter jag med färg i håret, ska bli lite lila hade jag tänkt, hade typ såhär i högstadiet om jag inte missminner mig. Så får se hur det blir, ska ta ur färgen om 5 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback