mongolisk mat, beatles, släkten, bowling och the sixties...

...ja jag hade en UNDERBAR fredagskväll =)

Började med att Andreas och Thomas kom upp till mig vid 17 tiden och 17.30 så gick vi och mötte Sua, Stefan, Camilla och deras barn Vera, Alice, Matilda och Sebastian på en mongolisk restaurang här i Haga. Sen när pappa, mamma, Ingbrith, Tomas, Irene och Steven. Då sjöng vi ja må han leva.
Pappa fyllde ju 50 för knappt två månader sedan och då fick han en present av mamma, där de stod att han skulle bort denna helgen, stod inte vart eller varför, så det var en överraskning.
Alice sjöng även Happy Birthday helt solo, så underbar :)
Sen var det mat, och gud va gott det var !!
Efter mongolisk mat så gick vi mot Nöjes där det var Relive the Beatles (pappa är ju Beatles fan av rang).
Jag och Andreas drog väl ner medelåldern inne på nöjes ganska så rejält ;)
Det var bra, jag lyssnade väl i ca en timme i början och jag hann höra några av mina favoriter med Beatles, Obla di Obla da, with a little help from my friends bla.
Sen blev det sjukt varmt och då följde jag med Andreas och Thomas och bowlade. Sen kom alla andra också och började spela :)
Sen så gick jag in till Beatles banden igen men då var det inte bara Beatles utan all möjlig 60-tals musik, och de spelade en av mina absoluta favorit låtar, The Kinks - Lola, då blev jag lite uppspelt ;)
Sen avslutades kvällen på nöjes med Let it be.
Efter det så gick jag, Andreas o Thomas på jakt efter en bankomat och sedan på jakt efter mat, hittade bankomaten och vi hittade en grill som hade kebabrulle, stark kebabrulle, men god.
Kvällen var slut vid 3 tiden ungefär, och jag hade jätteskoj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback