på tal om projektarbetet...

... så har jag och Jenny sålt nästan 40 böcker =)
Kom på att jag inte har skrivit något om projektet och vår bok, men satt och läste igenom gamla inlägg och läste om projektet.
Vi har inte gjort så himla mycket precis efter att vi slutat skolan, men sen i somras så lämnade vi 38 st böcker på Bergers i Bfors och Erik var så snäll och är en sådan bra säljare att han sålde slut allihopa !!
Det är ju underbart !
Så han ska få fler böcker och förhoppningsvis så upprepas succén ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Taaack :)

Haha jag tycker nog att min blogg är rätt så tråkig, vet inte riktigt om den handlar om något speciellt :p Du är ju med om en massa kul du med! Dessutom tycker jag att du ska stanna kvar i Karlstad någon helg snart så att vi kan festa ihop :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback