Singing to the moon, talking to the stars

Var ju hemma hos moster där även Vera och Alice var. Vi såg på Toon Disney hela tiden typ, Vera läste lite för mig också, och så åt vi frukost. Sen körde de mig till stationen.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, ska upp till skolan om ca en timme, och där väntar en föreläsning, har inte så stor koll på vad det är om, mitt schema är lite borta, men det lär märkas.
Efter skolan blir det....lugnt tror jag, har inget planerat så. Jogging kanske om det inte är för mörkt :P



Kommentarer
Postat av: Madde

Så lite så, blev u skit snyggt! :)

Mm inte alls kul är de..

HiHi de jobbade jag som i karlskrona. :) Nu jobbar jag på en restaurang här på hisingen island. :P

Jobbar mån-fre 10.30-15 och varannan fredag från 10.30-19. Hihi.. Puss

Postat av: Madde

Ja de tror jag väl att de är. haha.. Ne men jag hoppas ju på att få börja plugga till våren så hade bara tänkt mig jobba december ut om jag då har kommit in annars får jag la fortsätta jobba där, för jag trivs jätte bra.. :) puss

2008-10-28 @ 18:38:20
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback