tacksittning

Igår kväll var det tacksittning, och det var R O L I G T. Kvällen började hos Therese där även Sanna, Sofia, Jessica och Johan var. Vi spelade singstar och guitar hero för att sedan gå iväg mot Rumpan Bar. När vi kom dit så fick vi sitta vid speciella bord, jag satt med Brittan Spears bordet.
Sen var det lite mingel och sånt innan middagen serverades, var kyckling och potatisgratäng, helt okej. Även om jag inte är något stort fan av potatisgratäng så gick det ner. Sen var det lite lekar och dans. Blev inte kvar så jättelänge som tänkt, utan tog sista bussen vid 23 tiden istället och eftersom inte så många skulle Arena och eftersom jag är fattig efter att haft på mig mina spenderar byxor allt för ofta det senaste, så åkte jag hemåt.

Men det var iaf en mycket, mycket trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback